Společnost Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, navázala spolupráci s veleúspěšnou českou snowboardistkou a alpskou lyžařkou Ester Ledeckou.
„Velmi si vážím toho, že jsem se stala ambasadorkou Miele pro Českou a Slovenskou republiku. Je skvělé reprezentovat značku, která ctí stejné hodnoty, na kterých stojí i můj sportovní a osobní život . Poctivost, kvalita a profesionalita v každodenní tvrdé práci. Moc se mi líbí udržitelný přístup Miele. Vyrábí kvalitní spotřebiče, které vydrží i dvacet let. To je úžasné. Vždyť nepotřebujete každých pět let nový přístroj. Myslím, že péče o mé sportovní oblečení bude dokonalým zátěžovým testem pro naši novou pračku i sušičku,“ směje se naše snowboardistka a alpská lyžařka Ester Ledecká, který na ZOH 2018 v Pchjongčchangu získala dvě zlaté medaile – ze superobřího slalomu v alpském lyžování a paralelního obřího slalomu na snowboardu.
Miele uzavřelo s dvojnásobnou olympijskou šampionkou kontrakt o marketingové spolupráci na tři roky. S úspěšnou sportovkyní se ve spojení s Miele mohou její fanoušci i zákazníci Miele setkávat na sociálních sítích, v závěrečné fázi je příprava kampaně, která bude probíhat během zimní lyžařské sezony. „Miele si své ambasadory vybírá vždy velmi pečlivě. U Ester Ledecké rozhodly nejen její fantastické sportovní úspěchy, ale také její mimořádná pracovitost a cílevědomost, které ji dovedly mezi absolutní světovou špičku. To velmi dobře koresponduje s mottem společnosti Miele, které vyznává od svých počátků v roce 1899. Zásadu „Immer besser – Vždy lepší“ mají obě strany pevně zabudovanou ve své DNA,“ vysvětluje Tomáš Abraham, generální ředitel Miele pro ČR a SR.
Svou první misi pro Miele absolvovala Ester Ledecká jako host v pořadu Zdeňka Pohlreicha Doma jako šéf, natáčeného v Miele Experience Center v Praze. V něm prozradila, že jejím nejoblíbenějším pokrmem je překvapivě fish & chips, klasické rychlé občerstvení původem z Velké Británie. Ukázalo se, že díky spolupráci se špičkovým šéfkuchařem a s využitím nejmodernějších technologií Miele se i běžné jídlo může proměnit ve výjimečnou delikatesu.
Před odletem Ester Ledecké do rakouského Söldenu na Světový pohár v alpském lyžování vznikly i snímky pro plánovanou kampaň, jejichž autorem je Ondřej Pýcha, vyhledávaný fotograf známých osobností. „Stejně jako se vždy snažím co nejlépe reprezentovat Českou republiku, budu i hrdou ambasadorkou značky Miele. Moc se na spolupráci těším,“ uzavírá Ester Ledecká, která má na svém kontě má 19 vítězství ve Světovém poháru a celkem 7 křišťálových glóbů.
Foto: Ondřej Pýcha, KPA ONE s.r.o.