Tak jako je čínský kalendářní rok 2022 Rokem Tygra, v české společnosti MycoMedica nastává Rok Rekordních obchodních a marketingových výsledků. Společnost[1] s více než 10letou tradicí výroby produktů[2] z medicinálních hub a tinktur podle tradiční čínské medicíny totiž na začátku letošního roku naplnila své dlouhodobé vize a cíle:
1.000.000 - Prodala svůj miliontý výrobek[3]
50.000 - Ve své telefonické Poradně zodpověděla zdarma padesátitisící dotaz pacientské veřejnosti[4]
1.000 - Získala svého tisícího velkoobchodního partnera[5]
40 - Její exportní region nyní zahrnuje čtyřicátou zemi EU a světa[6]
Touto tiskovou zprávou bych rádi poděkovali všem, kdo nám a našim produktům vyráběným v nejčistší přírodě Teplicko-Adršpašských skal věřil a věří. Všem, kterým naše produkty pomáhají udržet či najít ztracené zdraví. Všem, kdo spolu s našimi produkty kvalitně a profesionálně pečují o své zákazníky, klienty či pacienty. A také všem, kdo fandí malému, českému rodinnému podnikání.
Martin Schirlo, ředitel rodinné společnosti MycoMedica s. r. o.
[1] MycoMedica, a. s., je ryze česká rodinná firma, kterou jsme založili v roce 2010 v Polici nad Metují ve východních Čechách, kde své produkty vyrábíme dodnes.
[2] Vyrábíme několik desítek produktů z medicinálních hub a jejich směsí a také bylinné alkoholové tinktury pro použití v terapeutické praxi tradiční čínské medicíny. Veškerou surovinu pro výrobu testujeme v nezávislých laboratořích v zemích EU.
[3] Ve skutečnosti jsme trochu čekali na tisícího obchodního partnera. Z toho důvodu je přesný počet prodaných výrobků – bohužel J - už trochu vyšší, přesně 1.150.785 ke dni 25. 1. 2022.
[4] Zákaznická, resp. pacientská telefonická linka s názvem Poradna je poskytována formou odborného poradenství našich lékařů a terapeutů, a to pro kteréhokoli zájemce zdarma.
[5] Síť našich velkoobchodních partnerů tvoří lékárny, e-shopy s doplňky stravy, ordinace lékařů a terapeutů tradiční čínské medicíny, kosmetická a wellness studia a další subjekty.
[6] Od letošního roku již distribuujeme své produkty do většiny zemí Evropy, do Severní Ameriky a do dalších částí světa.