Ambasadorkou značky Miele se letos stala talentovaná Kristína Nemčková. V roce 2019 vyhrála v pouhých 17 letech 3. řadu soutěže MasterChef Česko a byla tak nejmladší vítězkou tohoto klání na světě. Stejně jako v případě Ester Ledecké hrají i ve spolupráci s Kristínou hlavní roli talent, píle, pracovitost, perfekcionismus a poctivý přístup, které si podávají ruku s velkým profesionálním úspěchem.
„Spolupráce se značkou Miele je jedním z mých splněných snů. S pověstnou kvalitou jejich přístrojů mám dlouholeté osobní zkušenosti, doma používáme kromě pračky, sušičky nebo vysavače také kombinovanou parní troubu, kterou můžu doporučit všem, které baví pečení a vaření stejně jako mě,“ říká Kristína.
V rámci spolupráce s Miele se Kristína představuje v úloze, která jí padne nejvíc. Pro oblíbený online pořad „Vařte doma jako šéf“ natočila několik epizod a další už
se chystají.
Kristína Nemčková
Díky spojení mimořádného nadání a pracovitosti si po vítězství v soutěži MasterChef Česko začala plnit své sny. S přispěním své rodiny vydala kuchařku #Upgrade, v níž si inovativně pohrála s tradičními česko-slovenskými recepty. Dosud se prodalo téměř 20 000 ks knihy, což ji řadí mezi bestsellery.
Veškerý výtěžek z prodeje investovala do dalšího vzdělávání. Vystudovala prestižní kuchařskou školu Le Cordon Bleu v Londýně, ukončenou Grand Diplôme® v oboru Cukrářství a vaření.
Už během studia absolvovala pracovní stáž v londýnské zážitkové restauraci Story, která se může pochlubit hned dvěma michelinskými hvězdami. V současnosti zde pracuje na pozici Demi-chef de partie (v sekci Pastry).
V roce 2020 ji časopis Forbes zařadil do výběru mimořádných talentů „30 pod 30“,
za vliv na sociálních sítích získala speciální ocenění Czech Social Award.
Jejím velkým profesním přáním je získat alespoň jednu michelinskou hvězdu.