Magazín Elita

Miele spouští kampaň „Vítěz pere vše!“ spojenou se spotřebitelskou soutěží

Miele spouští kampaň „Vítěz pere vše!“ spojenou se spotřebitelskou soutěží

Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Vítěz pere vše!“ V ní se spojuje s další silnou značkou - fenomenální lyžařkou a snowboardistkou Ester Ledeckou, která je rovněž ambasadorkou Miele.

V kampani se zdůrazňují hodnoty kvality, výkonu, odolnosti a vítězství. Stejně jako se Ester Ledecká může pyšnit zlatými medailemi z OH, MS nebo SP, sbírají také přístroje Miele ocenění za kvalitu i design v nezávislých spotřebitelských testech a testech kvality po celém světě. 

Motivy kampaně se objeví v online i printu, na digitálních obrazovkách v lyžařských střediscích v Česku, na nosičích OOH, na sociálních sítích i v PR komunikaci.

Součástí kampaně je také soutěž „Vítěz pere vše, vyhraj i ty!“ o 100 hodnotných cen, jako je např. pračka, kávovar nebo vysavač Miele. Zapojit se do ní může každý, kdo si zakoupí na území České republiky jakýkoliv přístroj Miele v hodnotě nad 10 000 Kč, přihlásí se k odběru newsletteru a  registruje se. Soutěž probíhá až do 30. 4. 2023. Losování se uskuteční 11. 5. 2023 ze všech účastníků, kteří splní podmínky soutěže (podmínky soutěže zde).

Stěžejním produktem kampaně jsou pračky Miele, proslulé svou dlouhou životností a špičkovými výsledky praní. Právě v oblasti péče o sportovní a outdoorové oblečení nabízí Miele unikátní ucelený systém zahrnující speciální programy (Sport, Outdoor, Impregnace), tekuté prací prostředky (Sport, Outdoor) nebo jednorázové kapsle (Caps Sport, ImpraProtect).

www.miele.cz


Další články z rubriky

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

PURE fest

Písecký víkend módy a designu