V rámci kampaně Čtu s Invia vyhlásila cestovní agentura Invia ve spolupráci s knihkupectvím Luxor už 3. ročník kreativní letní soutěže.
Dobrá kniha patří mezi nejdůležitější položky na seznamu věcí, které si lidé s sebou vozí na dovolenou. Léto je zkrátka stvořené ke čtení, ať už je to na letní louce, v přímořské restauraci s lahodným drinkem, na pláži, v horách, u bazénu nebo v letadle.
„Chceme podporovat čtení knih, a tak jsme se znovu spojili s knihkupectvím Luxor. Ke každému nákupu, ať už v kamenném obchodě nebo online, dostanou čtenáři jako speciální dárek Invia záložku. A zároveň se mohou zapojit do speciální soutěže o poukaz na dovolenou a kupu letního čtení,“ vysvětluje kampaň Čtu s Invia Michal Bošela, Head of Brand and Communication.
Soutěž probíhá do konce června na sociálních sítích Invia a Luxor. Stačí se vyfotit s knihou (případně pouze knihu), kterou si berete na dovolenou a příspěvek označit podle pravidel. Autor nejkreativnější fotografie vyhraje poukaz na 25 000 Kč na dovolenou od Invia a 5000 Kč od Luxoru na čtení dle vlastního výběru.
„Češi jsou opravdu tvořivý národ a fotografie jsou vždy nápadité i vtipné. Třeba čtoucí hlava čouhající z písku, nebo čtenář převlečený za lišku s vycpaným dravcem a upíří knihou v ruce,“ připomíná některé favority minulých ročníků Bošela.
Pravidla soutěže jsou popsaná na záložce, kterých letos Invia poslala do světa více než 100 000 kusů.