PUMA spoluvytváří sportovní historii již 75 let a svou výroční kolekci se rozhodla zasvětit tématu propojení nepropojitelného. Spojila české osobnosti ze světů rychlostních, vytrvalostních i bojových sportů a moderního umění, které by se jen těžko potkaly na stejném hřišti. Společně potom uvádí na trh jedinečnou výroční kolekci oblečení PUMA 75, která je dostupná na české platformě ZOOT.
PUMA jako přední světová ikona tvoří historické milníky v oblasti sportu, módy i kultury již 75 let. Jejím posláním bylo vždy propojovat, tvořit nové trendy a podílet se tak na budoucnosti sportu i kultury. Její specialitou bylo zejména propojovat nepropojitelné. Tuto vizi přenesla na českém trhu i do své výroční kolekce, díky níž se setkaly výrazné osobnosti – čeští ambasadoři značky PUMA – osobnosti z různých světů a oborů, které se staly se součástí jedné narozeninové kampaně.
„PUMA se do historie zapsala během své 75leté existence mnohými způsoby a jedním z nich je právě propojování nepropojitelného – příkladem hovořícím za vše je čerstvá spolupráce s Rihannou, kdy se podařilo udělat z designu kopaček vyhledávaný lifestylový kousek. Naši vizi přenášíme dále i na design oblečení, kterým chceme tentokrát vyzdvihnout příběh značky, jenž se psal po celá desetiletí,“ říká Lucie Hložánková, Senior Manager Communication Marketing značky PUMA.
V narozeninové kampani můžeme vidět umělce jako je zpěvák Ben Cristovao, tanečnici a influencerku Annu Marii Veselou známou pod pseudonymem Annie Camell či kreslo-malíře a tvůrce podcastů Jana Bicana. Ze světa sportu se před objektivem objevily hned tři aktuálně úřadující mistryně: pětinásobná světová šampionka v boxu v atomové váze Fabiana Bytyqi, mistryně ČR v 1/2maratonu běžkyně Moira Stewartová či sprinterka Nikola Bendová, které se podařilo letos na krátkých distancích získat zlatý double a dostat se tak mezi 5 atletek, jimž se sprinterský double (100 m a 200 m) v tomto století povedl. V kampani se také objevuje dvojnásobná mistryně České republiky v maratonu Marcela Joglová, která se vrací do formy, a vycházející hvězda českého překážkového běhu Ester Bendová.
Kolekci dominují především mikiny s kapucí a trička s krátkým rukávem v několika barvách. Symbolickou a zároveň výroční barvou je lahvově zelená. Ta je doplněna o nadčasové bílé a černé kousky, které jsou základem každého šatníku. Z repertoáru bot značka vsadila na unisexový model Slipstream. Designérsky zajímavý moment je potom branding, ve kterém je klasické černé logo skákající šelmy odvážně vylazeno do světle hnědých a béžových odstínů ve stylu pumy americké. Na rukávu je potom výroční číslovka značky.
Celá kolekce je dostupná na e-shopu zoot.cz.