Magazín Elita

V Miele Experience Center v Praze proběhlo setkání se zástupci médií

V Miele Experience Center v Praze proběhlo setkání se zástupci médií

U příležitosti představení produktových novinek a nové kampaně proběhlo v Miele Experience Center v Praze setkání s médii. Role hostitele se ujal generální ředitel společnosti Miele pro ČR a SR pan Josef Jelínek.

Jedním z hlavních témat setkání byla kampaň Mám Miele a představení ambasadorů značky, mezi něž patří šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček.

Generální ředitel Miele ČR a SR Josef Jelínek představil také novinky v sortimentu Miele, upozornil na 125. výročí značky, které firma oslaví v příštím roce, a nastínil vizi společnosti do roku 2030. Jednou z priorit je pro Miele dlouhodobě udržitelnost, což potvrdil i speciální host akce, výkonná ředitelka CEE Ieva Kulberga.

O skvělý kulinářský zážitek se postarala Kristína Nemčková s kolegy, ke které se později přidal i uznávaný šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, aby spolu odpovídali na četné dotazy redaktorek a redaktorů.

Akci zajišťoval tým agentury KPA ONE.

www.miele.cz

Fotogalerie
18858 18859 18860

Další články z rubriky

Stand-up comedy Na stojáka slaví 20 let, oslavy vyvrcholí v Lucerně

Stand-up comedy Na stojáka slaví 20 let, oslavy vyvrcholí v Lucerně

Ollie Roučková, členka týmu Czech Samurai, čeká miminko!

Ollie Roučková, členka týmu Czech Samurai, čeká miminko!

Trefil Daniel Barták svým novým klipem do černého?

Trefil Daniel Barták svým novým klipem do černého?

Knockouty, výhry, zápasy celebrit a napjatá atmosféra – takový byl debutový turnaj Hell Boxing Kings v Miskolci

Knockouty, výhry, zápasy celebrit a napjatá atmosféra – takový byl debutový turnaj Hell Boxing Kings v Miskolci

Profesionální kosmetik Pity z VyVolených zamířil na světový veletrh se svojí značkou

Profesionální kosmetik Pity z VyVolených zamířil na světový veletrh se svojí značkou

Levandulové údolí