Magazín Elita

Moët & Chandon opět pomáhá - 1 milion korun pro nemocné cystickou fibrózou

Moët & Chandon opět pomáhá - 1 milion korun pro nemocné cystickou fibrózou

Svůj dosavadní rekord překonala tradiční dražba šestilitrové lahve šampaňského Moët & Chandon. Ve spolupráci s Forbes se v tiché dražbě v rámci Forbes Gala 12 vydražila za 1 milion korun. Peníze letos poputují Klubu nemocných cystickou fibrózou, jejíž patronem je herec Ivan Trojan.

Moët & Chandon, nejoblíbenější šampaňské na světě a také oficiální šampaňské letošního 57. ročníku karlovarského festivalu, znovu v Karlových Varech nabídlo možnost zúčastnit se Přípitku na dobrou věc - oblíbené filantropické aktivity, v originále známé jako “Toast for

a Cause”. Každý návštěvník, který si na luxusním šampaňském v rámci festivalu přiťukl, zároveň přispěl na dobročinné účely. Letos se Moët & Chandon rozhodl podpořit pacientskou organizaci Klub nemocných cystickou fibrózou, jehož patronem je Ivan Trojan. Ve filmovém světě je „Přípitek na dobrou věc“ při udílení cen a na filmových festivalech již tradičním rituálem, který uvedlo právě šampaňské Moët & Chandon. Nejznámější je z udílení Zlatých glóbů v Los Angeles.

Součástí slavnostního přípitku je i dražba šestilitrové lahve Moët & Chandon Methuselah, kterou letos kromě tuzemských herců letos podepsaly i hollywoodské hvězdy - Russell Crow, Alicia Vikander, Ewan McGregor, Patricia Clarkson a Robin Wright.

Dražba se letos ve spolupráci s Forbes přesunula do jejich tiché dražby v rámci Forbes Gala 12. Největší charitativní večeře v Česku se odehrála 30.11. ve Veletržním paláci. „Předminulý ročník se také dražilo s konečným výtěžkem půl milionu a protože já jsem přece jen sportovec, přál bych si kdybychom letos tuto částku pro pacienty s cystickou fibrózou překonali,“ řekl na festivalu k přípitku Ivan Trojan. A jeho přání se vyplnilo - slavnostní večer pro Moët & Chandon znamenal významný milník v podobě rekordní částky, za kterou se kdy lahev Methuselah vydražila - 1 milion korun.

Jsme nesmírně rádi, že láhev Moët & Chandon Methuselah byla v tiché aukci pořádané časopisem Forbes vydražena za 1 milion korun. Díky těmto neuvěřitelným partnerům a jejich pomoci se nám podařilo vygenerovat další příspěvek pro Charitní klub cystické fibrózy. Naším posláním jako lídra v oblasti šampaňského je nejen vyrábět kvalitní produkt, ale také být zodpovědnou značkou a podporovat místní komunity,” okomentovala úspěšné završení letošní dobročinné cesty Moët & Chandon Olga Oshemetkova, marketingová manažerka pro Moët Hennessy pro Českou republiku.


Další články z rubriky

Stand-up comedy Na stojáka slaví 20 let, oslavy vyvrcholí v Lucerně

Stand-up comedy Na stojáka slaví 20 let, oslavy vyvrcholí v Lucerně

Ollie Roučková, členka týmu Czech Samurai, čeká miminko!

Ollie Roučková, členka týmu Czech Samurai, čeká miminko!

Trefil Daniel Barták svým novým klipem do černého?

Trefil Daniel Barták svým novým klipem do černého?

Knockouty, výhry, zápasy celebrit a napjatá atmosféra – takový byl debutový turnaj Hell Boxing Kings v Miskolci

Knockouty, výhry, zápasy celebrit a napjatá atmosféra – takový byl debutový turnaj Hell Boxing Kings v Miskolci

Profesionální kosmetik Pity z VyVolených zamířil na světový veletrh se svojí značkou

Profesionální kosmetik Pity z VyVolených zamířil na světový veletrh se svojí značkou

Levandulové údolí