Vyrobený z přírodních ingrediencí nabízí Magu zdravou a chutnou variantu pro ty, kteří chtějí zůstat svěží po celý den. Jeho popularita je tak velká, že se při objednávkách tvoří čekací listiny. To se potvrdilo i během Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, kde zásoby rychle mizely. Zájemci si tak museli počkat i na KVIFF, kde se Magu stalo drinkem číslo jedna mezi celebritami.
Magu přijel do Varů s jasným cílem: osvěžit návštěvníky, dodat jim energii a povzbuzení a potvrdit svou výjimečnost, na kterou se vyplatí si počkat. Přináší nový zážitek z pití, který nejen skvěle chutná, ale také pozitivně ovlivňuje váš wellbeing. Jako alternativa k alkoholu povzbuzuje tělo i mysl, což z něj činí ideální volbu pro společenské události, večírky i každodenní život.
Do prostředí prestižního filmového festivalu Magu tak skvěle zapadl a po celou dobu festivalu povzbuzoval nejen samotnou produkci Karlovarského festivalu, ale i hosty v ELLE Beauty Lounge, kteří se pro svůj oblíbený nápoj vraceli. Získal si oblibu nejen u hvězd, ale i influencerů, kteří svůj objev sdíleli i se svou komunitou. “Magu si užíval celý náš produkční tým, který při organizaci největšího českého filmového festivalu fresh nakopnutí opravdu ocenil. Osvěžení a energii jsme opravdu potřebovali”, říká Vojta Vrajt, social media manager KVIFF.
Na Karlovarský filmový festival se Magu vydal v rámci spolupráce s agenturou KW Creative, aby hostům v ELLE Beauty Lounge dodal ten správný vibe. O prezentaci na místě se postaralo designérské duo Kristýna Mikolášková a Tereza Drobná, které vytvořily pro drinky Magu speciální lednici, která byla celou dobu festivalu ozdobou ELLE Beauty Lounge. Ta si hosty přímo získala.
Prezentací ve Varech odstartovala značka spolupráci s agenturou KW Creative. Tuto spolupráci zahájila série videí z karlovarského hotelu Pupp, která je k vidění na instagramovém účtu Magu.
Festivaly k létu patří, a právě díky Magu si je můžete užít všemi smysly.