Magazín Elita

Kolekce ALPINE PRO X Jan Černý: Magazín TIME ji zařadil mezi 3 nejlepší světa

Kolekce ALPINE PRO X Jan Černý: Magazín TIME ji zařadil mezi 3 nejlepší světa

Se začátkem sezóny Olympijských her 2024 v Paříži přišlo i dlouho očekávané odhalení nástupové kolekce pro český olympijský tým. Jan Černý vytvořil kolekci, o které píší chvály největší světová média, nyní ji staví na piedestal dokonce ikonický magazín TIME.

Česká hrdost zastoupená národními barvami ve spojení s aktuální siluetou – to je olympijská kolekce od ALPINE PRO navržená Janem Černým, tvořícím pod vlastní značkou JAN SOCIÉTÉ.

Nástupová kolekce pro Český Olympijský team má v sobě příběh, myšlenku a nádech nostalgie. Nadějná kolekce inspirovaná nejen spojením českých a francouzských motivů, ale také malířem Vladimírem Boudníkem vzbudila lokální diskuzi. Nyní už ale silně rezonuje ve světových médiích – a ta na ni pějí samou chválu. I samotný oficiální instagramový účet Olympijských her ji uvedl jako jednu z TOP 7 nejaktuálnějších módních kolekcí z celého světa.

Nevídaný úspěch je pro Jana Černého článek magazínu TIME, který již téměř sto let formuje veřejné mínění a kulturu, kde byla kolekce vybraná mezi tři nejlepší a Černý byl oslovený k rozhovoru pro tento magazín.

“Je to pro mě neuvěřitelný úspěch. Můj hlavní motor do tohto projektu byl právě ten, že chci být relevantní ve světovém měřítku a chci dokázat, že je můj design obstojný v konkurenci celého světa. A teď jsme mezi top trojkou magazínu Times, vybraní z více než 200 zemí, které na olympiádu jedou. Vyhráli jsme nad všemi módními giganty, obřími firmami, největšími státy světa. S redaktorkou jsem absolvoval asi půlhodinový rozhovor po telefonu, kde jsem zažil snad nejlépe vedený rozhovor mého života. S klidnou duší můžu říct, že moje práce byla odvedena poctivě a nevím, co moc víc se ještě může stát. Vlastně už si odvážíme minimálně jeden bronz. Nyní se už soustředím na ten nejdůležitější moment - zahajovací ceremoniál a naše sportovce,” říká Černý.

Obrovský úspěch kolekce už nemá hranice a je celosvětový. Americký fashion magazine L'Officiel kolekci prohlásil za „mistrovsky navrženou“. Britské nejpopulárnější veřejnoprávní médium BBC ji zase označilo jako „pozoruhodnou a odvážnou“.

 

Zdroj:JAN SOCIÉTÉ


Další články z rubriky

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

PURE fest

Písecký víkend módy a designu