Magazín Elita

Začněte nový rok s exkluzivní kolekcí nádobí a spotřebičů VIVESS od PENNY

Začněte nový rok s exkluzivní kolekcí nádobí a spotřebičů VIVESS od PENNY

Společnost PENNY zahajuje rok 2025 novou atraktivní věrnostní kampaní, která přináší zákazníkům stylové a praktické vybavení do kuchyně. Od 9. ledna až do 25. března mohou zákazníci sbírat body za své nákupy a získat slevu až 60 % na exkluzivní produkty značky VIVESS.

„Naše nová věrnostní kampaň je odpovědí na potřebu našich zákazníků spojit funkčnost, kvalitu a moderní design za dostupnou cenu,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti PENNY a dodává: „Produkty VIVESS jsou navrženy tak, aby usnadnily každodenní vaření a zpříjemnily chvíle strávené v kuchyni.“

Nová kolekce VIVESS zahrnuje deset pečlivě vybraných kuchyňských pomocníků, které ocení každý, kdo chce vařit snadno, rychle a s radostí. Mezi klíčové produkty patří kuchyňský robot s osmi rychlostmi a nerezovou mísou, ideální pro přípravu těst a šlehání. Kontaktní gril, který lze rozevřít na 180°, nabízí maximální flexibilitu při přípravě pokrmů. Horkovzdušná fritéza je skvělou volbou pro zdravější vaření. Nepřilnavé pánve a hrnce se skleněnými poklicemi ocení jak začátečníci, tak zkušení kuchaři. Pro dokonalé pečené pokrmy využijete pekáč s aroma úchytkou.

Mechanismus kampaně je jednoduchý. Za každých 200 korun nákupu získá zákazník PENNY
1 bod. Deset těchto bodů pak lze proměnit v atraktivní slevu až 60 % na některý z vybraných produktů z nabízené kolekce VIVESS. Lze je samozřejmě pořídit i bez bodů, a to za plnou cenu. Body lze sbírat až do 26. března 2025 a uplatnit je ještě týden poté, nebo do vyprodání a vydání zásob v jednotlivých prodejnách PENNY po celé České republice. Všechny produkty z nové věrnostní kampaně lze zakoupit exkluzivně ve více než 420 prodejnách PENNY.

Více informací, přehled produktů a kompletní pravidla věrnostní kampaně naleznete v informačních letácích nebo na www.penny.cz.


Další články z rubriky

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

PURE fest

Písecký víkend módy a designu