Magazín Elita

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Česká značka přírodní kosmetiky Florentine přináší i letos jedinečný sezónní poklad – fialkový tělový a masážní olej VIOLET IS THE NEW BLACK. Olej vzniká pouze jednou ročně, vždy na jaře, kdy rozkvetou divoké fialky. Každá lahvička obsahuje kouzlo přírody, vůni nostalgie a výsledek dvouměsíční ruční práce.

Tento 100 % vegan olej vzniká dlouhodobou macerací violky vonné (Viola Odorata) a motýlího květu (Clitoria Ternatea) v kvalitním BIO slunečnicovém oleji. Každý krok výroby probíhá s respektem k přírodě a jejím cyklům – od ručního sběru květů po finální plnění do elegantních skleněných lahviček.

„Znáte vůni fialkových bonbónů z dětství? Sladkou, omamnou, uklidňující? Přesně tu najdete v našem oleji,“ říká zakladatelka značky Florentine Tereza Nová.

VIOLET IS THE NEW BLACK potěší tělo i duši. Je ideální pro masáže, péči po koupeli i speciální rituály, jako jsou partnerské doteky nebo masáž těhotenského bříška. Pokožku zvláční, vyživí a provoní, zatímco vůně navozuje pocit klidu a uvolnění.

Fialkový olej je dostupný pouze v omezeném počtu kusů – jakmile se vyprodá, další bude až příští jaro. Více infomací na www.florentine-cosmetics.com.  Cena oleje Violet is the new black je 780 Kč.

O značce Florentine:

Česká značka přírodní kosmetiky Florentine přináší revoluci v oblasti péče o pleť a tělo. Spojuje jedinečné přírodní ingredience s inovativními vědeckými přístupy, a tím nastavuje nový standard v udržitelné a vysoce účinné kosmetice. Florentine je nejen kosmetikou, ale také filozofií, která zdůrazňuje harmonii mezi přírodou, vědou a péčí o člověka.


Další články z rubriky

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

Značka Miele bodovala s několika produkty v soutěži iF Design Award

Značka Miele bodovala s několika produkty v soutěži iF Design Award

PURE fest

Písecký víkend módy a designu