Boris Kráľ včera představil svou novou kolekci BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25), a pro velký zájem hned na dvou přehlídkách. Obě se konaly v pražském hotelu Four Seasons. Mezi hosty nechyběla například modelka Tereza Maxová v šatech z dílny Borise Kráľe, Jan Černý, Václav Dejčmar, Lukáš Loskot, Richard Hrádek, fotografka Lena Knappová, Katka Sokolová, Nikol Moravcová, kadeřník hvězd Michal Zapoměl, Petra Růžičková, Eva Che a další známé osobnosti.
Prvním impulzem a hlavním motivem kolekce se stal seriál The Feud: Truman Capote vs. The Swans. Vypráví příběh spisovatele, který se pohyboval ve společnosti newyorské smetánky v 50., 60. a 70. letech. Tyto dokonalé ženy – módní ikony své doby – nazýval „labutěmi“ (the swans).
Příběh nezachycuje pouze jejich perfektní vzhled a styl, ani ty nejúchvatnější šperky, ale především jejich temnější stránku – aféry, intriky a spory, které se odehrávaly za zavřenými dveřmi jejich okázalých apartmánů na Páté Avenue.
„Fotografie Babe Paley nebo Lee Radziwill se objevovaly v mých moodboardech už několik let, takže tato kolekce přirozeně navazuje na ty předchozí. Tentokrát však přináší nové siluety, více uvolněnosti a upravenou barevnost. Zaměřuji se v ní na dokonale padnoucí střihy z vysoce kvalitních materiálů – nechávám vyniknout právě siluetě a konstrukci oděvu,“ vysvětluje Boris Kráľ.
Prostředí apartmá Royal Suite ve Four Seasons Prague přirozeně odkazuje na intimní, a přitom opulentní atmosféru „labutích“ interiérů. V kolekci se také objeví zdobné, ručně přišívané aplikace značky Presioca.
Kolekci doplnily na fashion show šperky české značky Klenoty Aurum, která letos slaví 70. výročí od svého založení. Značka Klenoty Aurum stála u zrodu kolekce jako její hlavní partner a propojila tak krásu šperků s elegancí modelů v jeden harmonický celek.
„Rádi podporujeme mladé umělce – v našich prodejnách například nabízíme šperky od talentovaných českých šperkařů. Letos jsme se rozhodli podpořit také výrazného mladého módního návrháře Borise Krále, a tím i celou platformu Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Jde o významnou událost, která dává prostor začínajícím tvůrcům i etablovaným jménům prezentovat svůj talent široké veřejnosti. Móda pro nás není jen o trendech – vnímáme ji jako důležitou součást uměleckého a kulturního vyjádření,“ říká Hanny Lori, Marketing Director značky Klenoty Aurum.
Na přehlídkách i na následné afterpárty se třpytily luxusní šperky také na hostech – Katku Sokolovou zdobily diamantové náušnice a prsteny Klenoty Aurum, zatímco Nikol Moravcová ke svému minimalistickému outfitu zvolila set náhrdelníku a náušnic z tahitských perel v hodnotě 410 tisíc korun, také od Klenoty Aurum.
Fotogalerie







