Magazín Elita

FACEBOOK MÁ SOUHLAS VĚTŠINY UŽIVATELŮ POUŽÍVAT JEJICH FOTOGRAFIE V REKLAMÁCH

Od  1.4. 2011 může "Facebook" používat fotografie z jednotlivých profilů v reklamách. Tento krok je legalizovaný souhlasem uživatele, který téměř každý udělil provozovateli při vytváření vlastního účtu.

Souhlas můžete odebrat, projdete-li následujícím procesem:

1)    Jdi na svůj účet

2)    Vejdi do nastavení účtu

3)    Klikni na záložku Reklamy na Facebooku

4)    Vyber "nikdo" v rolovacím menu

5)    Ulož změny

6)    Zkopíruj text do "statutu"

Máte-li však Facebook nastavený tak, aby informace, které na svůj profil umisťujete,  byly takto cíleně  šířeny dále, tuto zprávu ignorujte.

Doplňující informace

Jednotliví uživatelé mají možnost přidat na Facebook svůj internetový obchod. Funkčnost a také správa eshopu je plně srovnatelná s aktuálními internetovými obchody. Do eshopu na Facebooku lze snadno naimportovat produkty ze stávajících klasických eshopů provozovaných mimo Facebook. Jeho používání je v základní verzi zdarma - vše bez funkčních omezení. Více se dozvíte na stránkách: http://www.click4webstore.com

-lz-


Další články z rubriky

PURE fest – oslava českého designu, módy a poctivého řemesla

PURE fest – oslava českého designu, módy a poctivého řemesla

Adéla Marková: Řídit největší rodinné festivaly je pořádná jízda!

Adéla Marková: Řídit největší rodinné festivaly je pořádná jízda!

Chytrou domácnost zavádějí zejména mladí, bojí se více vloupání

Chytrou domácnost zavádějí zejména mladí, bojí se více vloupání

Výstava Kašpárek – Z pohádky do pohádky v prostějovském Špalíčku potěší malé i velké návštěvníky

Výstava Kašpárek – Z pohádky do pohádky v prostějovském Špalíčku potěší malé i velké návštěvníky

Pojištění automobilů v roce 2025: dražší pojistné pro spalováky, levnější pro elektromobily

Pojištění automobilů v roce 2025: dražší pojistné pro spalováky, levnější pro elektromobily

PURE fest

Písecký víkend módy a designu