Důkaz, že umění může ladit s komerčními zájmy, přinesla svou inovovanou grafikou značka tradiční mexické tequily El Jimador. Celou svou komunikaci postavila na pozadí, které navrhl mexický umělec Claudio Limón. Vytvořil grafický list s motivy odkazujícími na bohatou kulturní historii Mexika i tequily samotné. Zkuste přečíst symboly – najdete je?
Je nadčasový, přesto moderní, prémiový a autentický.
Tak označili výrobci tequily nový vizuál vytvořený mexickým umělcem Claudiem Limónem. Nový vzhled je de facto vizuálním jazykem, který vypráví příběh značky: odkud pochází a za čím si stojí. Symbolizuje mexické dědictví a kvalitu tequily El Jimador. Symboly nejsou pouze dekorativní, jsou založeny na bohaté kulturní historii Mexika, historii palírny Casa Herradura, procesu pěstování a sklízení agáve a samozřejmě samotném sběrateli agáve označovaném právě jako „el jimador”.
Aby byla udržena autenticita značky a uměleckého díla, kompozice byla exkluzivně pro El Jimador složena z mexických symbolů mexickým umělcem. Motivy byly nejdříve vypáleny laserem do reálného kousku dřeva a poté nafoceny.
Zdroj: Double-U PR, s.r.o.