Po měsíčním internetovém hlasování představili hosté televizního pořadu NBC´s TODAY Show zleva Al Roker, Savannah Guthrieová, Matt Lauer a Natalie Moralesová nový přírůstek hry MONOPOLY - figurku kočky
Novou figurkou ve hře MONOPOLY, která dostala zelenou a nasbírala 200 amerických dolarů bude...kočka! Po měsíci hlasování na Facebooku a přívalu reakcí od fanoušků a organizací ze 185 zemí celého světa, zvítězila figurka kočky, která se stane novou součástí klasické hry společnosti Hasbro (burzovní index NASDAQ: HAS). Kočka dokázala v kampani MONOPOLY „Zachraňte svou figurku“ porazit figurku robota, kytary, vrtulníku a diamantového prstenu, když získala od fanoušků 31 procent hlasů.
V hlasování fanoušků o tom, kterou klasickou figurku ‘zachránit’, byla zpočátku jasným favoritem figurka psa Scottie, která nakonec získala 29 procent hlasujících. Mezitím se příznivci žehličky, kolečka a boty předháněli ve snaze zachránit svou oblíbenou figurku před životem „ve vazbě“ a zachovat ji ve hře. Ve velmi vyrovnaném boji byli méně aktivní fanoušci žehličky. S pouhými 8 procenty příznivců žehlička vypadla, za ní v počtu hlasů figurovalo kolečko a bota. Ve hře MONOPOLY však končí právě žehlička, i přesto, že byla ve třicátých letech, kdy byla přidána do hry, velmi populární. Dnešní fanoušci jí v hlasování nepřáli a ze hry bude vyřazena.
Společnost Hasbro nahradí ve hře MONOPOLY žehličku novou figurkou kočky ve výrobě okamžitě. Ti, kteří chtějí pokračovat ve hře s žehličkou a sedmi dalšími klasickými figurkami, mají jen omezenou dobu na to, aby si pořídili stávající verzi hry. Nová verze hry MONOPOLY s kočkou se objeví na pultech obchodů od poloviny roku 2013.
“Víme, že příznivci koček z celého světa s radostí přivítají novou figurku do hry MONOPOLY,” řekl Eric Nyman, senior vice prezident a ředitel globálních značek divize Hasbro Gaming. “I když je nám trochu líto, že žehlička končí, kočka představuje volbu fanoušků a nepochybujeme o tom, že se stane stejnou ikonou jako původní figurky.”
Více informací naleznete na: www.hasbro.com.