Správná firma dbá vždy v první řadě na to, aby měla spokojené klienty. Toho docílí nejen kvalitními službami a produkty, ale i správným přístupem a vztahem, který vůči svým klientům zvolí. Firma LE&CO již druhým rokem vytváří kalendář, který právě v rámci dobrých vztahů věnuje začátkem nového roku svým klientům a současně daruje sto tisíc korun na charitativní účely.
Kalendář je plný nápaditých fotografií, na kterých letos figurují Jitka Čvančarová, Martin Dejdar a David Svoboda.
Má-li být kalendář úspěšný, musí být každá fotka jedinečná, musí mít nápad a v celku musí jít o poutavý příběh, kdy bude každý končící měsíc vzbuzovat nedočkavost, aby už ten následující dal rozvinout dramatickému ději příběhu. Velmi zajímavá jsou i prostředí, která si pro focení Jaroslav Urban, fotograf kalendáře a autor uměleckého konceptu vybral. První fotografie se fotila ve výrobní hale firmy LE&CO, druhá na odlehlém parkovišti, kde již čekal nastartovaný vrtulník, fotilo se na dálnici, ale i v teple domova, kde spolu na poslední fotografii laškují ozbrojená Jitka Čvančarová s Davidem Svobodou. Některé fotografie v kalendáři jsou inspirované známými scénami z amerických filmů jako Mission: Impossible nebo Mr. & Mrs. Smith.
Při focení zažívali všichni spoustu dramatických momentů. Po hlavě se pouštěli do akrobatických čísel, prali se, stříleli po sobě, pobíhali pod vzlétávajícím vrtulníkem, jezdili v rychlých sportovních vozech. Vše proto, aby fotografie vypadaly realisticky, akčně a aby bylo patrné, že postavy z kalendáře jsou ochotné nasadit své životy pro splnění mise – ukrást šunku LE&CO. Pokud nebylo z bezpečnostních důvodů možné fotit akci přímo, použil se green screen a výsledná fotografie pak byla dotvořena v počítači.
Většinou se kradou věci jako šperky, drahé kameny, peníze - prostě prestižní, ceněné a jedinečné věci. Inu, vlastně se není čemu divit, že se v kalendáři krade právě šunka LE&CO.