Díky měnícím se kolekcím, širokému sortimentu bestsellerů a rozumným cenám nabízí Madonna úspěšně každý měsíc nové módní trendy. Madonna se za 11 let neotřesitelně profilovala, až došla k oprávněnému označení „young fashion“ - mezinárodně úspěšná značka.
Doplňková linie „Madonna Juwel“ zajišťuje více třpytu a tedy svojí expanzí si značka získala i další klientky, které našly zalíbení v moderní bižuterii a dalších doplňcích, mezi které především patří hodinky, módní tašky, pásky, čepice a žabky či vlasové ozdoby.
Tentokráte jsme zastihli v pražském showroomu Madonna pro ČR a SK operní pěvkyni Pavlínu Senič společně s dcerkou Liliankou a Nikolu Šobichovou ze skupiny Holki s roční Viktorií. Zatímco Nikola je stálou zákaznicí, to sopranistka Pavlína Senič přišla hledat nové outfity poprvé. Není také divu, vždyť se stala „Tváří Screenet roku 2014“, společnosti, která tvoří centrálně řízenou síť vlastních velkoplošných outdoorových LED obrazovek v Praze a dalších krajských městech. V současné době hledá módu pro volný čas a denní nošení a tyto nároky značka Madonna splňuje.
Operní pěvkyně Pavlína Senič
Nikola Šobichová
My jen potvrzujeme, že v nabídce je kompletní kolekce, která zahrnuje svršky, kalhoty, sukně, bundy, kabáty, džíny, trika, tílka, plážovou módu a doplňky. V zahraničí je značka Madonna zastoupena v Belgii, Bosně, České republice, Estonsku, Finsku, Lucembursku, Maďarsku, Nizozemí, Polsku, Rakousku, Rusku, Slovensku, Španělsku a Švýcarsku.
Madonna galerie: http://www.madonna-fashion.eu/gallery.php
-red-