Templáři představují redesign etiket svých vín určených pro maloobchod.
Templářské sklepy Čejkovice neustále pracuje na kvalitě svých vín i vzhledu lahví. Se sklizní nového ročníku přichází s novým designem etikety u nejoblíbenějších produktů určených pro maloobchodní prodej. Změna se týká vín jakostních, ročníkových a vín s přívlastkem.
Grafický koncept nové etikety zvýrazňuje letopočet 1248, kdy je datována první písemná zmínka o působení templářského řádu na území Čejkovic. Výrazná číslovka na barevném pozadí spolu s logem a motivem rytířů po stranách umožňuje vytvořit moderní vzhled, který by dokázal oslovit žádanou cílovou skupinu. Takovou, která ráda zkouší a objevuje nové věci a zážitky, jedinečnost a originalitu.
Nový vzhled etiket je atraktivnější, drží „rytířskou linii“ Templářů a především zjednodušuje orientaci jednotlivých řad vín v kategorii retail. K tomu napomáhá barevné odlišení etiket – zelená barva označuje bílá jakostní vína, červená barva jakostní červená vína a růžová barva jakostní rosé vína. Všechny pozdní sběry jsou označeny zlatou barvou. Jakostní vína jsou plněna do úzkých vysokých lahví s označením Elite, která jsou nad etiketou ozdobena reliéfem loga Templářských sklepů Čejkovice. Na hrdle láhve přibyl zcela nový grafický prvek – česká vlajka ve tvaru skleničky. Tento motiv garantuje tuzemský původ hroznů. Změny jsou jasným impulzem k povzbuzení zájmu zákazníků o vína z Templářských sklepů Čejkovice.
-red-