Ambasadorem autosalonů KOPECKÝ se stal pan profesor MUDr. Jan Pirk, DrSc., významný český kardiochirurg, přednosta Kardiocentra IKEM. Automobilovému prodejci propůjčí pan profesor svou tvář a jako dlouholetý Pežoťák a aktuální uživatel vozu BMW, tak propojí jednotlivé společnosti KOPECKÝ, které nabízejí komplexní služby značek PEUGEOT a BMW v několika městech ČR.
Přednosta Kardiocentra a donedávna také přednosta Kliniky kardiovaskulární chirurgie Institutu klinické experimentální medicíny IKEM, člen několika významných českých i zahraničních vědeckých orgánů a lékařských společností má k automobilům velice blízko. Vedle každodenního pohybu a aktivního sportování, především pak běhu, plavání a cyklistiky, jsou jeho srdeční záležitostí historická vozidla. Auta a motorky jsou jeho velkou životní vášní a sbíráním historických vozidel se snaží uchovat pro budoucí generace to krásné, co naši předci vyrobili. Jako sběratel veteránů se může pochlubit i jediným exemplářem Peugeotu BP1 v České republice. Tento model z roku 1916, přezdívaný rovněž Peugeot Bebé, navrhnul sám Ettore Bugatti.
„S panem Kopeckým se znám od té doby, co převzal autosalon Peugeot ve Strašnicích. Po celou dobu jsem se službami i přístupem zaměstnanců naprosto spokojen. Laskavé chování a empatie se kterou se zde setkávám je to, co obecně v naší společnosti tak postrádám. Moje zkušenosti se značkou Peugeot jsou ty nejlepší a to již od roku 1991, kdy jsem měl první Peugeot 405 GRD. Vzhledem k tomu, že vedle postupně obměňovaných současných modelů Peugeot vlastním rovněž veterána, vůz Peugeot BeBé z roku 1913 a kolo z roku 1942, stálo pana Kopeckého velké úsilí přesvědčit mě na přechod ke značce BMW“, říká pan profesor Pirk ke spolupráci s autosalony KOPECKÝ.
„My si velmi vážíme toho, že je pan profesor našim dlouholetým zákazníkem a já jsem tomu rád a je to pro nás velká čest, že se pan profesor stane našim ambasadorem. Zároveň jsme se dohodli na tom, že bude řídit vůz BMW, konkrétně model X5, který svou podstatou odpovídá jeho potřebám spojeným s jeho volnočasovými aktivitami. Dalo to opravdu velkou práci ho přesvědčit, jelikož je to velice skromný člověk a přechod k BMW bral jako zradu značky Peugeot, ale nakonec jsme se dohodli, že je to s ohledem na jeho zásluhy věc zcela na místě, a i pro značku BMW to bude velká čest, že taková osobnost jakou pan profesor Pirk je, bude řídit vůz BMW“, dodává k tomu pan Miroslav Kopecký.
Pan profesor tak vyměnil volant a přední náhon modelů Peugeot 405, 406, 407 a naposledy 508SW GT za pohon 4x4 a volant v BMW X5 3.0 a pomalu si zvyká na zcela jiné jízdní vlastnosti tohoto zástupce prémiového segmentu. Na pohon všech kol, který do té doby nevyužíval a který se mu nyní hodí především při víkendových pobytech na své chalupě si prý velice rychle zvykl, nicméně s vozem BMW jezdí mnohem pomaleji než s Peugeotem.
Více informací naleznete na stránkách www.kopecky.cz