Společnost Ludwig se dlouhodobě věnuje humanitárním projektům. Jedním z nich je prodej vína s názvem Sabinka, kdy jde deset korun z každé prodané láhve na konto mladé handicapované dívky. Touto cestou vinařství Ludwig získalo pro Sabinku postiženou dětskou mozkovou obrnou již 280 tisíc, které už pomohly zaplatit nezbytný pobyt malé Sabinky v lázních.
„Podle mého názoru by měl každý v rámci svých možností pomáhat, proto jsme se nyní společně s dalšími vinaři zapojili do kampaně ve spolupráci s nadací Taťány Kuchařové Krása pomoci. Vybrali jsme nejvyšší řadu Culinary, na které se objeví samolepky s logem Nadace a textem. A drobná částka z každé prodané láhve této řady půjde na konto Nadace podporující seniory,“ vysvětluje Liana Hrabálková s tím, že zacílení na seniory není náhodné. V oboru vinařství jsou senioři velmi ctění a respektovaní, neboť mají obrovské zkušenosti, které mohou předávat svým následovníkům.
„Vinařství není jen práce, je to způsob života, a proto s ním nejde jen tak skončit a jít do důchodu. Na vinicích tak potkáte malé děti, ale i sedmdesátileté, osmdesátileté nebo ještě starší vinaře, kteří často svým výkonem předčí o generaci mladší. Protože jim víno dává smysl a nenechá je jen nečinně sledovat, jak čas běží. Všichni stárneme, důležité ovšem je, abychom měli v každém věku nějaký smysl života a abychom byli stále aktivní,“ uzavírá Liana Hrabálková z Vinařství Ludwig.
Tváří naší kampaně se stal majitel našeho vinařství, Ludvík Šlancar, již čtvrtá vinařská generace a současně dědeček generace nastupující.
www.vinnesklepy.cz