Magazín Elita

HOTEL IMPERIAL V KARLOVÝCH VARECH OBDRŽEL PÁTOU HVĚZDU!

HOTEL IMPERIAL V KARLOVÝCH VARECH OBDRŽEL PÁTOU HVĚZDU!

Čeští i zahraniční turisté zvyšují své nároky na pobyty v luxusních resortech, proto poptávka po nadstandardních lázeňských službách a vybavení mezi hosty roste. Nakonec i hotely s dlouholetou českou tradicí a historií jsou  díky moderním technologiím a srovnávacím aplikacím nuceny držet krok s novými trendy v zahraničních lázeňských resortech. Hotel Imperial však své kvality prokazuje dlouhodobě – letos obdržel nejcennější známku luxusu, a to pátou hvězdu, kterou lze získat pouze za předpokladu splnění všech 121 povinných kritérií. 

Personál pro získání hvězdy udělal maximum

„Nejsložitější bylo přesvědčit kolegy a spolupracovníky, aby se pro získání pětihvězdy nadchli. Strach ze změn, které přijdou, byl velký,“ popsal Jiří Švaříček, ředitel hotelu Imperial. V lázeňských resortech přibývá náročné klientely. Zájem o nadstandardní služby roste, hosté touží po odpočinku v luxusním prostředí. „Nejsou to jenom zahraniční hosté, přibývá i českých klientů, kteří mají zájem si za služby navíc připlatit. Ze zahraničí často přijíždějí celé rodiny s dětmi, které vyžadují velmi specifickou péči. Mezi českými hosty najdete stále více manažerů a manažerek, lidí, kteří touží po klidu a odpočinku bez nutnosti cokoliv řešit,“ uvedl Jiří Švaříček.

Organizace pro nejlepší servis je náročná

Lázeňští hosté obvykle uvnitř hotelu tráví většinu času, mnohdy i přímo ve svém pokoji. Vhodně naplánovat pravidelný úklid či večerní a ranní rozestýlání postelí je proto pro lázeňské hotely organizačně velmi náročné. „Oproti službám, které jsme nabízeli v rámci čtyřhvězdy, jsme museli splnit pouze dalších 11 kritérií. Mezi ty organizačně náročnější patří například vlastní valet parking, tedy parkování s obsluhou. Klient odevzdává své auto plně do rukou hotelového zaměstnance, který za něj přebírá odpovědnost. Taková služba musí být naprosto precizní a profesionální. Celkově získání páté hvězdy zvedlo nároky na kvalitu i počet zaměstnanců. A to zejména 24hodinový pokojový servis a obsluha v hotelové hale. Nad rámec požadovaných kritérií jsme zavedli ještě priority desk,“ zmínil Jiří Švaříček nejzajímavější služby, které na hosty v nyní už pětihvězdovém hotelu nově čekají.

Ambice Imperialu v nejlepších službách míří vysoko

Hosté se do budoucna mohou těšit i na další novinky. „Certifikovaná pátá hvězda je samozřejmě pouze začátek. Naše ambice je stát se nejlepším hotelem široko daleko. Proto budeme neustále zlepšovat servis a zvyšovat komfort našich hostů. V průběhu příštích let nás čeká například rekonstrukce balneocentra, koupelen, lobby a teras,“ prozradil další plány hotelu Imperial jeho ředitel Jiří Švaříček.

Fotogalerie
7220

Další články z rubriky

Sklizeň hroznů 2024: Valpolicella nabízí dobrou kvalitu navzdory výzvám počasí

Sklizeň hroznů 2024: Valpolicella nabízí dobrou kvalitu navzdory výzvám počasí

Co pro milovníky čaje? Elegantní konvici či sypanou směs od proslulého šéfkuchaře!

Co pro milovníky čaje? Elegantní konvici či sypanou směs od proslulého šéfkuchaře!

Zažijte Vánoce na Vysočině: vánoční trhy, bruslení pod širým nebem i světelný adventní kalendář

Zažijte Vánoce na Vysočině: vánoční trhy, bruslení pod širým nebem i světelný adventní kalendář

Lyžování v Livignu: Ráj pro milovníky zimních sportů

Lyžování v Livignu: Ráj pro milovníky zimních sportů

Vychutnejte si sváteční chvíle s luxusními výrobky řady SELECTION – nyní exkluzivně v PENNY

Vychutnejte si sváteční chvíle s luxusními výrobky řady SELECTION – nyní exkluzivně v PENNY

Levandulové údolí