Celkem 26 evropských ikonických a prestižních lázeňských hotelů patří od loňského podzimu pod novou značku Ensana. Provozuje lázeňské hotely v České republice, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Její filosofií je spojovat sílu přírodních léčebných zdrojů s profesionálním lékařských přístupem a podporovat tak zdraví našich klientů.
Mark Hennebry, Předseda představenstva Ensana řekl: „Máme pod svojí značkou některé z nejznámějších evropských historických lázeňských hotelů, a hlavně přírodních léčebných zdrojů, které chceme co nejefektivněji a nejinovativněji využívat pro zlepšení zdraví našich hostů. Stavíme na desetiletích zkušeností, kterým naši hosté mohou důvěřovat a v klidu nám tak svěřit to nejdůležitější, co mají, tedy jejich zdraví.”
Ensana byla vytvořena v reakci na velký narůst cestování za zdravím a celkově wellness službami – v současné době má tato kategorie hodnotu €580 miliard[1] ($639 miliard) a očekává se tento objem do roku 2022 zvýší na €834 miliard ($919 miliard). Cílem skupiny je kapitalizovat na tomto rozvoji a reagovat na narůstající poptávku po službách v oblasti přírodních léčebných metod a wellness služeb.
Mark Hennebry, Předseda představenstva Ensana dodal: “Neustále se snažíme vyhledávat nové možnosti pro naši značku. Investujeme do stávajících hotelů a v následujících letech plánujeme mnoho novinek a vylepšení – budeme uvádět nové procedury, nová zařízení a samozřejmě budeme také vytvářet nová pracovní místa.”
Ensana má ve svém portfolio stovky přírodních léčebných zdrojů. Ty zahrnují minerální prameny, termální vody, léčebná bahna, rašelinu, přírodní plyny a další. Lékařští experti v zařízeních, která nyní spadají pod značku Ensana, již více než 200 let pracují na využití těchto přírodních zdrojů v léčbě různých zdravotních problémů, které zahrnují svaly, klouby, orgány, pokožku a další. Dnes tak procedury mohou pomáhat lidem, kteří se chtějí preventivně věnovat svému zdraví, tak take těm, kteří již řeší konkrétní zdravotní problém, jako problémy s mobilitou, početím nebo například post onkologickou péči.
Ensana se také snaží pomáhat hostům se zkvalitněním jejich každodenního života, což může vést k prevenci budoucích zdravotních problémů. Nabízí tak služby Active Life, které zahrnují kombinaci fitness a omlazujících procedur. Patří sem například program Bio Balance, který vytvořil Group Spa Director Sven Huckenback, a který zahrnuje inovativní masáže, akupunkturu a fyzický trénink s cílem zlepšit držení těla, uvolnit ztuhnutí v kloubech a celkově dodat organismu energii. Tento program je zcela unikátní a je k dispozici pouze v lázeňských hotelech Ensana.
Nabídka služeb Ensana je velmi široká a to proto, že chce skupina nabízet své služby co možná nejvíce lidem, kteří mají různé finanční možnosti, ale chtějí za své peníze dostat to nejlepší. V portfolio Ensana nalezneme krásné historické hotely, jako je 5* hotel Nové Lázně v Mariánských Lázních, kde hosté mohou navštívit Římské lázně z roku 1896. Mariánské Lázně byly také oblíbenou destinací mnoha slavných osobností, politiků a členů královských rodin. Mezi hosty tak nalezneme Fryderyka Chopina, Johanna Wolfganga von Goetheho, anglického krále Eduarda VII., pruského vládce Wilhelma II nebo bulharského krále Ferdinanda I.
V České republice Ensana v loňském roce rekonstruovala bazén v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních a nyní právě dokončila rekonstrukci 49 pokojů v hotelu Hvězda. Nové pokoje v kategorii Superior Plus nabízejí kombinaci historických element a moderního designu. V přípravě jsou na období dalších dvou let další významné investiční projekty pro Českou republiku i Slovensko. Budou mezi ně patřit také lékařské procedury pro hosty se speciálními potřebami, jako je právě třeba revitalizace po podstoupení onkologické léčby.
Pro více informací navštivte https://www.ensanahotels.com/cz
[1] https://globalwellnessinstitute.org/press-room/press-releases/new-study-reveals-wellness-tourism-now-a-639-billion-market/