Magazín Elita

Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie představují udržitelné obaly!

Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie představují udržitelné obaly!

Značky péče o vlasy Procter & Gamble představují nový doplňovací systém, který se skládá z hliníkové lahve a doplňovacího sáčku, díky němuž si spotřebitelé již nemusí vybírat mezi krásnými vlasy, zdravou pokožkou hlavy a přírodním bohatstvím planety. V České republice zavádějí nové obaly značky Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie, které tak spotřebitelům umožní snížit spotřebu plastů o 60 %  ve srovnání s běžnou lahví.

Společnost Procter & Gamble Beauty navíc významně urychlila proces snižování spotřeby panenského plastu v lahvích šamponů a kondicionérů o 50 %, který byl původně plánovaný až na rok 2030. Tohoto cíle bude dosaženo již do konce roku 2021, což v kombinaci s možností opětovného použití obalů sníží využívání panenského plastu o více než 300 000 tun (za čtvrtletí v porovnání s rokem 2016).

„Ačkoliv víme, že tohle je jen začátek, věříme, že systém ‚Doplňujte s láskou‘ má sílu přinést pro naši planetu hodně dobrého. Chceme podporovat spotřebitele v jejich snaze o ekologičtější domácnost. Jsme si vědomi, že velké množství spotřebitelů našich produktů se snaží snížit množství odpadu, který produkují, takže jsme rádi, že jim za P&G můžeme pomoci dosáhnout tohoto cíle.” dodala Justyna Ignasiak Kretowicz, ředitelka komunikace P&G Beauty.

Produkty Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie jsou od nynějška dostupné v opakovaně použitelných hliníkových lahvích a doplňovacích sáčcích. Lahev je vyrobena ze 100 % z odolného hliníku, který lze znovu plnit po dobu až 5 let a je plně recyklovatelný. Doplňovací sáčky jsou vyrobené z polyethylen laminátu, to znamená z jednoho materiálu za použití o 60 % méně plastu. Sáček je navíc plně recyklovatelný. Tato ekologická novinka je prvním krokem k zodpovědné kráse, která spotřebitelům pomůže každý den učinit udržitelnější rozhodnutí.

Krásné hliníkové lahve jsou také stylovým doplňkem vaší koupelny. Byly vytvořeny 4 speciální designy obalů, které odrážejí jednotlivé funkce a charakter každé značky: Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie.

Head & Shoulders – hlavním úkolem značky je poskytovat péči o pokožku hlavy a ochranu proti lupům. Značka se však také věnuje problematice udržitelnosti. Před několika lety byla na trh uvedena speciální láhev částečně vyrobená z plastového odpadu posbíraného z pláží oceánů a moří v Evropě.

Pantene je přední světová značka v kategorii péče o vlasy. Prostřednictvím výzkumu také zjistila, že vlasy jsou klíčem k sebeúctě a k tomu, jak se cítíme.  “Great Hair Day” dodává sebevědomí a sílu. Proto je posláním Pantene poskytovat spotřebitelům inovativní produkty, které každému umožní získat vytoužené, zdravé a silné vlasy. Značka také podporuje projekty propagující všechny druhy krásy a aktivně pracuje ve prospěch místních komunit.

Herbal Essences – závazkem značky je dokázat, že přírodní ingredience mají skutečnou sílu, kterou lze moudře použít při péči o vlasy. Značka uzavřela partnerství s Královskou botanickou zahradou KEW, aby svým výrobkům zajistila ty nejcennější objevy ze světa botanické vědy. Herbal Essences ve spolupráci s KEW poskytuje šamponům a kondicionérům více než 90 % přírodních složek, které mají blahodárný účinek na vlasy. Herbal Essences navíc získává přírodní složky odpovědným a šetrným způsobem. Produkty značky Herbal Essences jsou uznávány u PETA Cruelty Free, protože nejsou testovány na zvířatech.

Aussie – filosofie značky stojí na krásných vlasech v duchu australského pohodového životního stylu. Kromě výroby funkčních a voňavých masek, kondicionérů a šamponů se značka velmi intenzivně věnuje udržitelnosti. Dokazuje to odpovědné získávání přírodních ingrediencí od australských farmářů, certifikát PETA Cruelty Free nebo zapojení značky do úsilí o eliminaci negativních dopadů požárů v Austrálii.

Aktivity společnosti P&G Beauty mají kořeny v pěti vzájemně propojených hlavních zásadách:

  • kvalita a výkon
  • bezpečnost
  • udržitelnost
  • transparentnost
  • rovnost a začlenění

Uvedení inovativního doplňovacího systému v rámci P&G Péče o vlasy je důkazem závazku společnosti směřovat k udržitelnosti. Umožní 200 milionům evropských domácností snížit spotřebu plastů, díky čemuž  se v Evropě vyrobí o 300 milionů plastových lahví z panenského plastu méně. Tímto krokem se ročně ušetří 10 000 tun panenského plastu.

Pro více informací o Zodpovědné Kráse (Responsible Beauty) navštivte stránky:

https://us.pg.com/responsible-beauty/   

Fotogalerie
14004 14005

Další články z rubriky

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Florentine představuje svůj poklad VIOLET IS THE NEW BLACK

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Modulární rodinné domy jsou receptem na dostupné bydlení

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Kdo potvrdí kvalitu oken? Na certifikáty se nespoléhejte!

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Bronzová slavice, která má zlato v hrdle, přichází s popovým albem kategorie de luxe

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

Nová kolekce Columbia Icons pro letošní jaro čerpala inspiraci v oregonském vnitrozemí

PURE fest

Písecký víkend módy a designu